Motion Identity
Elk merk verdient zijn eigen ritme, zijn eigen persoonlijk. Daar komt een motion identity in beeld. Net zoals een logo een bepaald karakter kan hebben, kan een animatie bepaalde kwaliteiten hebben – het kan serieus of grappig zijn. Het kan snel of rustgevend zijn. Al deze elementen komen samen in een motion identity, die je merk zijn unieke stijl en uitstraling geeft.
Voor wie?
Past de motion bij je merk? Is je merk rebels en innoverend of moet het juist betrouwbaarheid uitstralen? Zoals een kleur of een lettertype bij een merk moet passen, zo ook een animatiestijl.
Een motion identity is iets voor jou als je wilt dat je merk een unieke en consistente stem heeft. Een stijl die door je publiek wordt herkend. Of het nu een Instagram-advertentie is of een gigantisch billboard. We werken samen met merken over de hele wereld om hun unieke motion identity vorm te geven.
In de online wereld is interactieve motion niet meer weg te denken. Benieuwd wat daarin allemaal mogelijk is? Bekijk onze creative technologies.
Motion identity: Het Resultaat
Wij geloven in op maat gemaakte oplossingen. Iedere brand identity heeft andere behoeftes. Die zijn afhankelijk van de manier hoe je jouw content wilt inzetten. Ben je met je merk actief op social media of maak je veel gebruik van OOH Advertising? Dit zoeken we van tevoren met je uit en samen bepalen we de deliverables.
ADE heeft Supermassive ingeschakeld om een herkenbare identity te ontwikkelen waarin deze gedachte zich vertaald naar een visuele, bewegende branding. Dit heeft geresulteerd in: Line-up release video’s, teasers, key visuals, campaign brandbook en zelf in te vullen templates
Bekijk de motion identity die wij hebben ontwikkeld voor het wereldberoemde Amsterdam Dance Event.
Ben je op zoek naar een studio die je helpt met je complete rebranding of juist een specialist die de motion component op kan pakken?