Content voor campagnes

De groeiende digitale wereld roept om een verscheidenheid aan campagnes. Van B2B marketing tot B2C bewustwordingscampagnes. Campagnes moeten beschikbaar zijn op verschillende soorten platforms en in meerdere talen. Wij zijn de betrouwbare partner voor content die werkt op elk scherm. Klaar om ingezet te worden, wat het medium ook is. Van social media stories tot gigantische billboards. 

Wij geloven in dynamische content. We pakken onze projecten zo aan dat we doorvertalingen naar meerdere talen, platforms en formaten efficiënt kunnen uitrollen.

We werken of denken graag mee in de designfase. Zo zorgen we ervoor dat content geschikt is voor animatie en we het maximale uit campagne-assets kunnen halen.

Ons team heeft ruime ervaring in de vertaling van statische campagne-assets naar indrukwekkende motion graphics die de aandacht grijpen. We kunnen je zelfs helpen met het ontwikkelen van een motion identity voor je merk of campagne.

Agency + Supermassive = Magic

Wij hebben animatie en motion identiteiten ontwikkeld voor verschillende campagnes zoals Amsterdam Dance Event (check de case) en de Provincie Gelderland. We ontwikkelden hiervoor statische én geanimeerde content die werd ingezet tijdens de gehele OOH & social campagnes. We werken vaak nauw samen met verschillende agencies voor het ontwerpen en animeren van content, zo werkten we samen met Studio Dumbar aan de MTV Video Music Awards.

5 voordelen van motion graphics voor je campagne

  1. Vergroot je brand awareness

Motion Graphics zorgen ervoor dat je content een onvergetelijke indruk achterlaat. Zo vergroot je je brand awareness. Bewegend beeld zorgt ervoor dat je content de aandacht grijpt en blijft hangen. Gebruikers zijn geneigd om meer te interacteren met bewegend beeld.

  1. Motion graphics maken je content vermakelijk 

Iedereen houdt van een goed verhaal. Geanimeerde content zorgt ervoor dat jij je verhaal zo goed mogelijk kan vertellen. Pak de aandacht van je kijker en houd deze vast. Dat doe je met vermakelijke content die onderscheidend is.

  1. Motion graphics maken je content makkelijk om te begrijpen

Iets uitleggen met ingewikkelde cijfers en statistieken? Zet geanimeerde infographics in om je verhaal zo helder mogelijk te visualiseren. Visuele explainers zorgen ervoor dat een kijker informatie snel kan verwerken.

  1. Motion graphic zijn herbruikbaar. 

Je content in een andere taal of resolutie? Of een explainer van 1 minuut knippen tot clips van 10 seconden voor een ad campagne. Geen probleem. Content is herbruikbaar en kan met slim gebruik opnieuw worden ingezet.

  1. Motion graphics zijn makkelijk deelbaar

Motion graphics zijn kort en visueel aantrekkelijk. Kortom perfect om te delen.

Met een simpele druk op de knop kun je content met je contacten delen.

Voorbeelden

  • Digital Advertising

Gebruik motion graphics in je digitale advertenties om visueel aantrekkelijke ads te hebben die zich onderscheiden op het overvolle web.

  • OOH advertenties 

Digitale displays zorgen ervoor dat je geanimeerde content kan implementeren op schermen die voorheen statisch waren. Denk aan bushokjes of grote schermen op populaire locaties in Amsterdam, Rotterdam en Utrecht waar dagelijks duizenden mensen voorbij lopen.

  • Social media ads

Een ad campagne op Instagram, TikTok of Youtube? Waar je doelgroep ook zit, met een doordachte campagne weet je ze altijd te bereiken.

  • Korte explainers (link naar explainer)

Je doelgroep kort maar krachtig informeren met een leuke aansprekende stijl? Denk dan eens aan korte en simpele explainer content voor jouw product of service.

  • Landingspagina’s met content

Houd bezoekers op je website met aantrekkelijke visuele content.

Op zoek naar een betrouwbare partner voor hoogwaardige motion graphic content?

Play View Meer Sluiten Bekijk case